ΦΩΝΗ ΒΟΩΝΤΟΣ ΕΝ ΤΗ ΕΡΗΜΩ

Καιρό τώρα λέω διάφορα πράγματα σ΄αυτή την ιστοσελίδα.Ένας μόνον ενδιαφέρθηκε και μου μου απάντησε σ΄ένα απ΄αυτά,χωρίς μάλιστα να μου πει τ΄όνομά του.Είχε συμφωνήσει μαζί μου στο ότι εμείς οι Έλληνες εκφυλίζουμε το γένος μας με τον τρόπο που το διαιωνίζουμε. Το θέμα δεν προκάλεσε το ενδιαφέρον κανενός άλλου και φυσικά δεν είχε συνέχεια.Είπα κι εγώ να μην επιμείνω σε κάτι για το οποίο κανένας δεν έδινε δεκαράκι Αιώνες τώρα οι ατσίδες οι συμπατριώτες μου γεννοβολάνε ηλίθιους ή απλώς μετριότητες που δεν πρόκειται να κάνουν τίποτα το άξιο λογου στη ζωή του και κανένας δενχολοσκάει
Ο Θεός τα φέρνει ο Θεός τα παίρνει.Όμως,κανένας Θεός δεν πηδάει τις γυναίκες τους. Αυτοί τις πηδάνε και γεμίζουν τον κόσμο με άχρηστες ασημαντότητες.Οπως είναι και οι ίδιοι άλλωστε. Και από κανενός το μυαλό δεν περνάει ούτε σαν υποψία η σκέψη ότι μπορούν ν΄αλλάξουν αυτή την αξιοθρήνητη κατάσταση. Και μήπως είναι η μόνη;Έχω ακούσει πάρα πολλούς να λένε ότι ήταν τόσο φτωχή και ηδύσκολη η ζωή τους που δεν τους έμεινε καθόλου καιρός να διαβάσουν!Αυτοί, ή βλάκες είναι οι ίδιοι ή απλώς απευθύνονται σε βλάκες.Κανείς,απολύτως κανείς,δεν έμεινε αγράμματος χωρίς να το θέλει ο ίδιος.Αυτός και μόνον αυτός φταίει για την αμάθειά του.Είναι πάρα πολύ εύκολο για τον καθένα να μάθει χωρίς να ξοδέψει δεκάρα. Αρκεί να θέλει και να μπορεί να μάθει.Αν είναι κλούβιος δεν τον σώζει τίποτα.Αλλά και το πολίτευμα μέσα στο οποίο βρεθήκαμε δεν είναι δική μας επιλογή.Δεν ξέρουμε καν πως να τoχρησιμοποιήσουμε Και αν μας το αφαιρέσουν δεν θα έχουμε καθόλου το αίσθημα ότι μας άρπαξαν κάτι πολύτιμο για το οποίο θάξιζε ν΄αγωνιστούμε.Αλλά μήπως είναι δική μας κατάκτηση και ο Θεός που πιστεύουμε;Καθήσαμε ποτέ να ψάξουμε αν στέκουν όσα μας έμαθαν ή όσα μάθαμε γι΄αυτά τα πράγματα;Χρησιμοποιούμε το μυαλό μας για να ζήσουμε.Όχι για να μάθουμε πράγματα που δεν είναι αναγκαία για τη δική μας δουλειά.